aplikacijo
Kot seznanjeni zaščiteni elektronski kabel za zanesljiv prenos signala za običajne potrebe v oskrbovalnih verigah, na premičnih pogonih, delih strojev, v robotiki in na manipulacijskih strojih.
posebnosti
- Odobritev UL / CSA
- Nizek oprijem, brez silikona
- zaviralec gorenja v skladu z IEC 60332-1-2, FT1, VW-1
- odporno na olje po DIN EN 60811-404 (samo mineralno olje)
- v veliki meri odporna na maščobe, hladilna sredstva in maziva
- za uporabo v skladu z EMC
Namigi
- Skladno z RoHS
- v skladu z direktivo 2014/35 / EU ("direktiva o nizki napetosti") CE
- Na zahtevo izdelujemo posebne izvedbe, druge dimenzije, prereze, barve žice in plašča.
Struktura in tehnični podatki
Material dirigenta | Goli bakreni prameni |
---|---|
Razred lestve | fino nasedli v skladu z VDE 0295 cl.6 stolpec 4 ali IEC60228 cl.6 pt.4 |
Izolacijski material jedra | PELON®2 |
Prepoznavanje jedra | obarvan po DIN 47100 |
Splošni zaslon | Cu pletenica vz.; opt. Pokritost 85% ± 5% |
Skupno nasedanje | Jedra nasedla v parih, pari nasedli v plasteh |
Material zunanje jakne | PVC |
Barva plašča | siva RAL 7001 |
nazivna napetost | po VDE: 300/300 V; po UL: 300 V |
Preskusna napetost | Žica / žica: 1500 V; Jedro / zaslon: 500 V |
Odpornost vodnika | pri +20 ° C v skladu z DIN VDE 0295 razred 6 ali IEC60228 razred 6 |
Izolacijska upornost | pri +20 ° C ≥ 500 MΩ x km |
Trenutna nosilnost | v skladu z DIN VDE |
zmogljivosti | Jedro / jedro: približno 65 pF / m |
Induktivnost | približno 0,6 mH / km |
določen najmanjši polmer upogibanja | 5 xd |
premaknjen najmanjši polmer upogibanja | 7,5 xd <10 m VW; 10 xd ≥ 10 m VW |
Delovna temp. fiksno min / maks | -40 ° C / +80 ° C |
Delovna temp. ocenjeno min / maks | -5 ° C / +80 ° C |
Obnašanje požara | zaviralec gorenja v skladu z IEC 60332-1-2, FT1, VW1 |
Odpornost na olje | v skladu z DIN EN 60811-2-1 (samo mineralno olje) |
Dovoljenje za vadbo | UL / CSA - cURus 300V, 80 ° C |
Hitrost potovanja | nepodprto: največ 5 m / s, drsenje: največ 2,5 m / s |
Potovanje | največ 25 m |
pospešek | največ 10 m / s² |