Način in strošek dostave in obdelave naročila
Naročene artikle lahko s predhodno najavo osebno prevzamete na lokaciji podjetja DAR PE Maribor, Tržaška cesta 39, 2000 Maribor ali vam jih dostavimo na vaš naslov s pomočjo lastnega prevoza ali pogodbenih prevoznikov. Manjše pošiljke za nas dostavljaja Pošta Slovenije.
Artikli, ki so na zalogi v skladišču DAR PE Maribor so za lasten prevzem pripravljeni naslednji dan po potrditvi naročila. Artikli, ki so na dan potrjenega naročila na zalogi v skladišču v Mariboru bodo dostavljeni praviloma v treh dneh kot lasten prevoz podjetja DAR d.o.o. oziroma s pomočjo pogodbenih prevoznikov.
Vse pošiljke, ki so odpremljene s pomočjo Pošta Slovenije, oziroma kakšne druge kurirske službe so predvidoma odpremljeni naslednji dan po potrjenem naročilu. Podjetje DAR d.o.o. ne odgovarja za zamude prevoznikov pri prevozu, oziroma dostavi pošiljk naročniku.
Za vse artikle, ki niso na zalogi v skladišču Maribor velja dobavni rok kot je naveden na potrditvi naročila!
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava velja za naročila vrednosti nad 150 EUR brez DDV na področju Republike Slovenije.
Dobavni roki
Dobavni roku za posamezne artikle je naveden na potrditvi naročila.
Rok dobave artiklov, ki so razpoložljivi v skladišču dobavitelja, se razlikuje od dobavitelja do dobavitelja. Pred naročilom nujno preverite dobavni rok v kolikor ni bil razviden iz poslane ponudbe.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali, V primeru, da vam daljš dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Če boste nekaj dni odsotni, nam v opombah navedite željeni datum odpreme vašega naročila. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedni naslov.
Dostava kamorkoli
Naročene artikle dostavljamo praviloma na naslov, ki je naveden kot sedež podjetja in se nahaja na ozemlju republike Slovenije. Možna je dostava tudi na drugi naslov v kolikor je bilo to navedeno v naročilu oziroma je bilo tako dogovorjeno.
Obravnava poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite paket in nas o tem čimprej obvestite.